Прочитайте інформацію, що викладена нижче. Після ознайомлення з нею перейдіть за посиланням https://learningapps.org/watch?v=p1awf89p520 та виконайте вправу.
Шкільний дзвінок, дзвінок будильника, текст підручника, музика, сигнали світлофора – це все повідомлення і вони поділяються на декілька видів.
- Яку інформацію передають ці повідомлення?
- За допомогою яких органів чуття ми сприймаємо ці повідомлення? (слуху)
Так, ми чуємо звуки. Тому такі повідомлення ми називаємо звуковими.
- За допомогою чого ці повідомлення передають інформацію? Що в них є спільного? (текст)
Ті, повідомлення в яких використовується текст називаються текстовими.
- Яку інформацію передають ці повідомлення?
- За допомогою чого маяк вказує шлях кораблям до берега, навіщо водій ввечері вмикає фари? Що спільного між ними? (світло)
Такі повідомлення ми будемо називати світловими.
- Які повідомлення вони передають?
- Що в них спільного? (всі вони являються графікою)
Повідомлення, в яких використовуються малюнки, називаються графічними.
- За допомогою чого регулювальник спілкується з водіями?
Тобто, він використовує жести. Ми теж активно використовуємо їх в повсякденному житті, коли вітаємось, чи прощаємось, показуємо, що в нас все в порядку, чи навпаки. За допомогою рухів голови погоджуємося, чи заперечуємо. Такий спосіб передавання повідомлень називається умовними жестами.
Давайте поміркуємо! Дивлячись мультфільм ми бачимо зображення, сприймаємо щось за допомогою зору, тобто це графічний спосіб подання повідомлення. Крім цього мультфільм є озвученим. Ми можемо з впевненістю сказати, що це звуковий спосіб подання повідомлення. То ж як він називається? Ті повідомлення, які поєднують у собі кілька способів подання повідомлень називається комбінованим.
Немає коментарів:
Дописати коментар